Acto de graduación 2024 da Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía

« Todos os eventos

• Este evento pasou.

Acto de graduación 2024 da Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía

Xuño 21 - 6:30 p.m. | 10:30 p.m.

Acto de de graduación 2024 Escola de Minas e Enerxía

O acto de graduación da Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía terá lugar no paraninfo do edificio Ernestina Otero ás 18.30 horas, onde recibirán os seus diplomas as 30 persoas egresadas da XI promoción do Grao en Enxeñaría dos Recursos Mineiros e Enerxéticos, da XI promoción do Grao en Enxeñaría da Enerxía e da IX promoción do Máster Universitario en Enxeñaría de Minas. No caso dos graos, o padriño será o profesor Francisco Javier Deive e, no caso do mestrado, a profesora Generosa Fernández Manín. Ademais, neste acto farase entrega dos premios aos mellores expedientes das tres titulacións concedidos por empresas e colexios profesionais.

Data:
Xuño 21
Hora:
6:30 p.m. | 10:30 p.m.
Categoría do Evento:
Páxina web:

Protagonista

Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía UVigo
Ver a páxina web do Protagonista

Recinto

Edificio Ernestina Otero