Worldplaces Academy: “Onboarding | migrant women”

Cargando eventos

« Todos os eventos

• Este evento pasou.

Worldplaces Academy: “Onboarding | migrant women”

Maio 8 - 9:00 a.m. | 1:00 p.m.

Logotipo de Worldplaces Academy

Gustaríache axudar a unha empresa que se enfronta a un reto na integración e inclusión laboral das mulleres inmigrantes?.

Experimenta a innovación e establece novos contactos con Worldplaces Academy, unha serie exclusiva de webinars desenvolvidos e potenciados pola Universidade de Vigo sobre #Thinklusion, un portal que fomenta a inclusión e o empoderamento das mulleres migrantes a través de procesos e ferramentas baseadas na metodoloxía Design Thinking. Está financiado polo programa AMIF da Comisión Europea.

Apunta las fechas de los seminarios web y no pierdas la oportunidad de ser un agente del cambio:

• 8 de maio de 2024, 9h-13h “Onboarding | migrant women” Quid Impresa Sociale nd Verallia Italia.
  • 15 de maio de 2024, 9h-13h “Sourcing, and hiring to successfully match organic needs, without legal risks and additional bureaucratic workload fuere the business” Gen2Red and Wella Greece.
  • 22 de maio de 2024, 9h-13h “Facilitating inclusive workplaces for migrant women: La how-to for Business Support Organisations” Impact Hub Network Hub.
  • 29 de maio de 2024, 9h-13h “Pathways to Success: Addressing Language and Cultural Diversity in Employment” with SPEAK!

Todos os webinars serán en inglés e tenrán lugar a través do campus online da Universidade de Vigo.

Expedirase un certificado de participación ás persoas participantes. Rexistro aquí.

Data:
Maio 8
Hora:
9:00 a.m. | 1:00 p.m.
Categoría do Evento:
Evento Etiquetas:
Páxina web:

Protagonista

atlanTTic
Ver a páxina web do Protagonista

Recinto